jagochpollarna

Direktlänk till inlägg 6 november 2012

Information

Av Julia - 6 november 2012 18:03

 TJENARE!

dETTA ÄR EN BLOGG SOM HANDLAR OM MINA HÄSTAR OCH DE ANDRA DJUREN JAG HAR. sOM KANINER,HUND OCH KATT. När jag är vi dem så ska jag ta bilder och lägga ut. även vidios . När jag går ut och går med hästarna eller Doris. är vid kaninerna och så. Som jag sa denna blogg blir som en djur blogg. Jag håller på med unghästar Draugur och Flying angel. Jag har också en fjoring han heter Linis. Såklart jag gosar med alla mina djur. Jag har en kompis som heter Hanna. Jag är ofta med henne så hon kommer också vara med. Vidios/bilder kommer nästan varje dag  .  Jag ska försöka blogga varje dag. Har även en annan blogg här på bloggplatsen den är min vardag exempel på att jag har åkt in till stan. Grejat där varit med Hanna lite smått och gott!   Typ min vardag kan man säga   

Nu är det snart mat så jag måste avsluta. Kram. Hoppas ni är med min blogg och följer mig . MED DJUREN OCH SÅ. fRÅGA OM NI INTE FÖRSTÅR ELLER NÅTT.

Kram //Jag ,doris ,Nisse,Angel,Draugur,Linus ,mimmi och Tussan.  


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 10 maj 2013 14:00

Hejsan!   Åh! vad fint väder det är ute, solen skiner och det är ganska varmt. Så nyss gick jag ut med Tussan och mimmi på gräsmattan. Jag gav också gräs i buren ochså åt dom ute   . Nu  tänkte jag att jag skulle släppa ut Doris .  Iallafalll så ...

Av Julia - 8 maj 2013 17:57

  Hejsan alla! :) Idag har det varit lite blandat med vädret. Först idag var det jätte varmt och nu spöregnar det :/ Så vi tog in hästarna i stallet så dom fick torka och värma sig :D Och igår red jag på Ölme Ridskolan på Munkur.  Eftersom jag inte...

Av Julia - 3 maj 2013 15:26


Hej alla där! Igår så var en som heter Noah här och Amanda de grejade med Ängel och de satt så träns sen så hängde Amanda på henne och det gick  jätte bra :)  Sen tllslut så gick Noah upp på ryggen på henne i ca 3-4 min efter minuterna så bockade ...

Av Julia - 2 maj 2013 17:17


CHA CHA!! Nu kommer en video med Doris <3 Jag och Doris hoppas att ni tycker den är bra   Titta gärna på den och kommentera? :) Pusss //Doris            ...

Av Julia - 2 maj 2013 16:00

Cha! Det var super duper längesen jag bloggade och jag hade tänkt att börja igen! :) Igår var jag ute och borstade hästarna. Nu har vi bara två hästar  :'( Vi har sålt Draugur Saknar honom super mycket.! Men jag kommer blogga om de andra djuren ...

Presentation

Cha! Jag heter Julia och jag har djur hemma och jag äskar djur

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards